Сергіївський ЗЗСО І-ІІІст.

Андріївської сільської ради

Слов'янського району

Донецької області

Річний звіт директора

Cергіївського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст.

за 2019 -2020 н.р.

Мірошниченко Світлани Вікторівни

Сергіївський навчальний заклад у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України «Про освіту», « Про загальну середню освіту», чинним Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, іншими нормативно-правовими актами, Статутом школи.

Головною метою навчального закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти.

Здобуття загальної середньої освіти відповідає вимогам Державного стандарту загальної середньої освіти.

Адміністрація школи тримала під контролем облік продовження навчання та працевлаштування випускників 9-го, 11-го класів.

Мова навчання – українська.

Контингент учнів школи

Керуючись чинним законодавством, яким регулюється питання формування контингенту учнів загальноосвітніх навчальних закладів, забезпечуючи право на загальну середню освiту, її доступнiсть i безоплатнiсть, адміністрація школи проводить заходи , щодо формування контингенту учнів.

На початок 2019 – 2020 навчального року в закладі навчалося 138 учнів:

Класи
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Всього
На 05.09.2019 7 17 14 14 20 16 11 9 10 7 13 138
Прибули 1 - - - - - - 1 - - - 2
Вибули 1 1 - 1 1 - - - - 1 - 5
На кінець року 7 16 14 13 19 16 11 10 10 6 13 135

Зарахування та відрахування учнів для здобуття повної загальної середньої освіти здійснюється відповідно до чинного законодавства на основі заяв батьків і медичних документів, ніяких інших вимог школа не виставляє.

Переведення учнів до наступного класу здійснюється на підставі результатів підсумкового оцінювання знань учнів та державної підсумкової атестації( для випускників початкової та основної шкіл), згідно з рішенням педагогічної ради школи та наказу директора. Ведеться окрема книга наказів руху учнів та алфавітна книга.

Стан організації та здійснення навчально-виховного процесу

Заклад працює за навчальним планом, складеним у відповідності до Типових навчальних планів, затвердженими наказом МОН України. При складанні робочих навчальних планів враховуються інтереси, запити та потреби учнів.

Якість освіти учнів – це показник рівня професійної майстерності педагогічного колективу, який характеризує не тільки наскільки доцільно вчителі підбирають форми і методи навчання, а й наскільки ефективно проводять уроки, як впроваджують інноваційні технології для підвищення результативності навчально-виховного процесу.

За підсумками 2019 – 2020 навчального року із 135 учнів 1 – 11 класів:

Ø 23 учні 1-2 го класів – оцінені вербально;

Ø 99 учнів 3-8, 9,10 класів оцінені і переведені до наступних;

Ø 13 учнів 11 класу отримали свідоцтва про повну загальну середню освіту загального зразка;

Ø 8 учнів– нагороджено Похвальним листом «За високі досягнення у навчанні», що на 5учнів більше, ніж минулого навчального року;

За підсумками 2019-2020 навчального року учні мають такі навчальні досягнення у порівнянні з попередніми роками:

Рік Всього учнів, що оцінюються Початковий рівень Середній рівень Достатній рівень Високий рівень Якість знань по школі
2017-2018 121 17 (14%) 50 31 8 36,4%
2018-2019 106 10 (9,4%) 60 33 3 34%
2019- 2020 112 8 (7,1%) 57 39 8 34,2%

Дані таблиці свідчать про стабільність рівня навчальних досягнень.

Учні, які нагородженіПохвальним листом «За високі досягнення у навчанні»:

1. Болотніков Ярослав – 3 клас

2. Щевич Владислав – 3 клас

3. Райковська Поліна – 5 клас

4. Проніна Карина- 5 клас

5. Шкуматова Софія – 5 клас

6. Василенко Ангеліна – 6 клас

7. Ахмедова Ельвіра – 11 клас

8. Ісаєнко Аліна – 11 клас

Якість знань по класах:

Клас 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Якість знань - - 85,7% 61,5% 31% 25% 45% 30% 20% 33% 41%

Найкращі результати показали учні 3 класу (класовод Турбіна О..А.),

4 класу, (класовод Строк Г.М.). Решта класів мають низькі результати, де якість знань не досягає 50 %. Низька якість знань в учнів 9 класу – 20% (класний керівник Ковальова Є.С.), 6 класу – 25% (класний керівник Рвачова О.А.).

Зменшилася кількість учнів початкового рівня (- 5 учнів). На 5 учнів збільшилася кількість учнів високого рівня.

Але є ряд учнів, які мають одну оцінку «9»:

1.Куцевол Анна – 11 клас (англійська мова)

2. Яковенко Павло – 6 клас (трудове навчання)

3. Карасьов Руслан – 8 клас (фізична культура)

4. Шкуматов Володимир – 8 клас (фізична культура)

В наступному навчальному році вчителям – предметникам необхідно посилити індивідуальну роботу з учнями, які мають низькі показники в навчанні, одну – дві оцінки іншого рівня, а класним керівникам залучити до вирішення цієї проблеми практичного психолога школи, а також максимально батьків даних школярів.

Всі учні 9 класу (10учнів) виявили бажання продовжити навчання. Середній бал свідоцтв – 7,6 б. Найвищий бал у Гостюхіної Євгенії – 9,9, найнижчий у Крайнього Аркадія – 5,3 б.

Прикро, що 2 учні мають одну «6»: Деркач Валерія – фізична культура,

Базилєв Артем – фізика.

Якість знань по предметах:

Предмет Класи Вчитель Якість знань Середній бал
Українська мова 6,8,9,10,11 Кулініч Г.В. 53,8% 7,0
5,7 Головко Н.М. 60,8 7,2
Українська література 6,8,9,10,11 Кулініч Г.В. 51,9% 6,8
5,7 Головко Н.М. 60,7 6,7
Зарубіжна література 6,7,8,10 Головко Н.М. 64,9 7,4
9,11 Малихіна В.М. 74,2% 7,5
5 Малихіна А.Ю. 62,4% 7,2
Російська мова 6-9 Малихіна В.М. 67% 7,5
Математика 5-6 Павлова М.І. 45,2% 6,5
Алгебра 7-10 46,5% 6,6
Геометрія 7-10 51,3% 6,8
Математика 11 47% 7,2
Англійська мова 1-11 Мансвєтова Н.Д. 55,8% 5,7
Трудове навчання 5-11 Василенко В.М. 88,2 9,0
Історія України 5-10 Купріш Л.В. 59,5% 6,9
11 Малихіна В.М. 60,8% 7,3
Всесвітня історія 5-10 Купріш Л.В. 69,3% 7,3
11 Малихіна В.М. 60,8% 7,6
Правознавство 9 Купріш Л.В. 80% 7,5
Громадянська освіта 10 76,6% 9,0
Хімія 8-11 Ковальова Є.С. 57,3% 7,1
7 Рвачова О.А. 59,2% 7,1
Основи здоров'я 5-9 Малихіна А.Ю. 74,9% 7,7
Образотворче мистецтво 5-7 Малихіна А.Ю. 94,4% 9,0
Природознавство 5 Рвачова О.А. 57,9% 7,5
Біологія 6-11 57,2% 7,2
Географія 6-11 61,9% 7,2
Захист Вітчизни 10-11 Василенко В.М. 100% 9,9
Фізична культура 6,11 79,9% 8,5

Відслідковується у профільності навчання поглиблене вивчення окремих предметів (української мови, української літератури та історії, найбільш обрані предмети для ЗНО протягом останніх років).У цьому навчальному році 11 учнів 11 класу із 13 вибрали історію для складання ДПА у формі ЗНО.

У зв’язку з карантинними заходами, згідно наказу № 463 від 30 березня «Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти у 2019/2020 навчальному році», учні 9-го та 4-го класів були звільнені від ДПА.

Аналіз якості рівня навчальних досягнень учнів показує, що причинами виникнення проблем щодо динаміки успішності є низька мотиваційна основа, недостатній моніторинговий супровід навчально-виховного процесу, недостатній зв’язок учителів із батьками, несвоєчасне повідомлення батьків про рівень успішності дітей. Фактором негативного впливу на рівень навчальних досягнень учнів залишається недостатнє володіння і практичне втілення таких важливих педагогічних компетентностей як комунікативна, компетентність самоосвіти і саморозвитку, продуктивної та творчої діяльності. Бажає бути кращою робота над самоосвітою педагогів. Залишається недостатньою робота вчителів з розвитку побутової мови учнів під час перерв, у їдальні, на подвір’ї.

АНАЛІЗ РОБОТИ ЗАКЛАДУ

ПО РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОГРАМИ «ОБДАРОВАНА МОЛОДЬ»

Відповідно до законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових дисциплін, з метою створення сприятливих умов для розвитку творчого та інтелектуального потенціалу обдарованих дітей в школі була налагоджена робота з обдарованими дітьми. Педагогічний колектив упродовж року здійснював належну роботу для забезпечення результативності навчально – виховного процесу, оволодіння учнями базовими загально навчальними навичками та вміннями, які були спрямовані на розвиток індивідуальних здібностей кожної дитини. У закладі створено банк даних обдарованих дітей (відповідальна – вчитель Рвачова О.А.).

У жовтні місяці 2019 року проведено І-й (шкільний) етап Всеукраїнських предметних олімпіад. Переможці шкільних олімпіад залучаються до участі у ІІ (міському) етапі олімпіад. Учні прийняли участь у ІІ етапі олімпіад з біології, історії, англійської мови, математики, географії.

Призери ІІ (міського) етапу Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін:

Предмет Клас Місце Вчитель
Українська мова 8 ІІІ (Карасьов Руслан) Кулініч Г.В.
Всеукраїнський конкурс ім. П Яцика); 8 ІІ (Карасьов Руслан) Кулініч Г.В.
Трудове навчання 10 ІІІ (Бєлоліпцев Микола) Василенко В.М.
Фізична культура 9 ІІ (Гостюхіна Євгенія, баскетбол) Нікітін М.О.
11 ІІІ (Мірошниченко Олександр, футбол) Василенко В.М.

Результати участі у предметних творчих конкурсах, акціях:

ПІ учня Клас Конкурс Вчитель - наставник
1 Шкуматова Софія 5 Диплом ІІІ ступеня Обласний етап Swap Shopу ідей «Палітра творчості», номінація «Я так бачу, чую, відчуваю…», (наказ облІППО №96/08-1 від 27.01.2020) Малихіна В.М.
2 Дзюба Марія 11 Диплом ІІ ст. міського етапу обласного конкурсу «Майстер слова», (Наказ №55 від 02.03.2020 по Управлінню освіти Краматорськоїміської ради) Малихіна В.М.
3 Шкуматов Володимир 8 І місце Обласний етап природоохоронної акції «День Землі», номінація «Агітаційна листівка, буклет» (Грамота державної обласної адміністрації, департаменту освіти і науки, Донецький обласний еколого – натуралістичний центр, протокол №14від 20.05.2020 ) Рвачова О.А.
4 Шкуматова Дар’я 7 І місце Обласний етап природоохоронної акції «День Землі», номінація «Агітаційна листівка, буклет» (Грамота державної обласної адміністрації, департаменту освіти і науки, Донецький обласний еколого – натуралістичний центр, протокол №14від 20.05.2020 ) Рвачова О.А
5 Ісаєнко Аліна 11 Диплом ІІ ст. міського етапу обласного конкурсу «Майстер слова», (Наказ №55 від 02.03.2020 по Управлінню освіти Краматорськоїміської ради) Мансвєтова Н.Д.
6 Колєнкіна Марія 7 Грамота за участь у міському конкурсі учнівських презентацій, присвячених Дню пам’яті та примирення, (Наказ УО краматорської міської ради №87 від 06.05.2020) Купріш Л.В.
7 Шкуматов Сергій 11 Диплом І ст. міського етапу обласного конкурсу «Створи шедевр», номінація «Медіаконтент юного словесника» (наказ № 63 від 1.03.2020 по Управлінню освіти Краматорськоїміської ради) Малихіна В.М.
8 Головко Назар 5 І місце міського конкурсу «Обирай українське», номінація «Фотографія» Малихіна А.Ю.
9 Команда учнів 5-11 Грамота Донецького обласного молодіжного центру, онлайн-конкурс «Привітай захисника України» Малихіна А.Ю.
10 Команда учнів 5-6 Диплом ІІ ст. міського етапу гри «Сокіл («Джура»), номінація «Інтелектуальні змагання «Відун» з історії українського війська та українського козацтва» Василенко В.М. Купріш Л.В.

Під керівництвом вчителя Рвачової О. А. учні взяли участь в обласному конкурсі мініальпінаріїв «Зимовий сад» .

Відповідно до Річного плану роботи закладу, плану методичної роботи сплановано та проводяться предметні тижні за такими навчальними дисциплінами: математика, біологія, географія, зарубіжна література, українська мова, історія, тиждень початкових класів. Тижні включають заходи, пов’язані із знаменними датами.

Учні закладу активно приймали участь у різноманітних предметних конкурсах:

1.ІV Міжнародна гра зі світової літератури «Sunflower»-2019

Взяли участь 44 учні:

1-4 класи: 26, 5-9 класи: :13 10-11 класи: 5

Диплом І ст. Всеукр. рівня (для 5-11 кл.) Диплом ІІ ст. Всеукр. рівня (для 5-11 кл.) 1 Диплом ІІІ ст. Всеукр. рівня (для 5-11 кл.) Диплом перемож. в початк. школі (1-4 кл.) Сертиф. учасника
1 0 2 12 11
Диплом І ст. регіон. рівня (для 5-11 кл.) Диплом ІІ ст. регіон. рівня (для 5-11 кл.) Диплом ІІІ ст. регіон. рівня (для 5-11 кл.) Дипл. перем. на шкільн. рівні Сертиф. коорд.
1 3 1 12 1

2. Конкурс з історії МАН – Юніор – ерудит»:

Сертифікат І ст. Сертифікат ІІ ст. Сертифікат учасника
9 8 2

3. Українознавча гра «Соняшник - 2020»:

Взяли участь:16 учнів

Дипломанти ІІІ ст. регіонального рівня Дипломанти ІІІ ст. Всеукраїнського рівня
5 1

4.Всеукраїнський конкурс з англійської мови «Гринвіч»:

Всього учасників – 25

Золотий сертифікат Срібний сертифікат
8 12

Учні приймали активну участь в онлайн – олімпіадах та конкурсах «На урок» та «Всеосвіта».

За системну роботу з обдарованими дітьми, розвиток їх здібностей, якісну підготовку школярів до олімпіад, конкурсів ГРАМОТАМИ та ПОДЯКАМИ Управління освіти Краматорської міської ради нагороджені вчителі:

Малихіна Валентина Миколаївна, вчитель зарубіжної літератури

Кулініч Галина Василівна, вчитель української мови та літератури

1. Рвачова Олена Анатоліївна, вчитель географії

2. Нікітін Микола Олександрович, вчитель фізичної культури

3. Василенко Володимир Миколайович, вчитель трудового навчання

4. Мансвєтова Надія Давидівна, вчитель англійської мови

5. Купріш Лариса Володимирівна, вчитель історії

Кадрове забезпечення

Питання навчання та виховання учнів здійснює педагогічний колектив, який налічує 18 вчителів, у тому числі директор закладу, заступник з навчально- виховної роботи, заступник з виховної роботи, педагог –організатор, бібліотекар. 7 вчителів (41%) мають «вищу» кваліфікаційну категорію, «першу» категорію – 4 вчителі (23,5%), «другу» кваліфікаційну категорію – 5 вчителів (29%), «спеціаліст» - 1 (5,5%).

5 вчителів мають педагогічне звання:

«учитель - методист» -2

«старший учитель» -3.

План курсової перепідготовки виконаний.

У кінці травня 2020 до методичного кабінету Управління освіти Краматорської міської ради надано список педагогічних працівників Сергіївського ЗЗСО І-ІІІст., які підвищуватимуть кваліфікацію у 2021 році.

Методична робота

Якість навчально-виховного процесу значною мірою залежить від учителя, його теоретичної підготовки, педагогічної та методичної майстерності.

З метою поліпшення фахової підготовки педагогічних кадрів у школі, на рівні міста проводилася спеціальна методична робота, яка спонукала кожного вчителя до підвищення свого фахового рівня; сприяла взаємному забезпеченню членів педагогічного колективу педагогічними знахідками, дала змогу молодим учителям вчитися педагогічної майстерності у старших і досвідченіших колег, забезпечувала підтримання в педагогічному колективі духу творчості, прагнення до пошуку.

У школі організовано роботу 5 шкільних навчально – методичних комісій:

- початкових класів (голова Турбіна Олена Анатоліївна);

- природничо-математичного циклу (голова Павлова Марина Ігорівна);

- вчителів суспільно- гуманітарного циклу (голова Мансвєтова Надія Давидівна );

- вчителів вчителів фізичної культури, предметів «Захист Вітчизни» та «Основи здоров’я» (голова Нікітін Микола Олександрович);

- класних керівників (голова Купріш Лариса Володимирівна).

Затверджено плани роботи, визначено керівників з числа досвідчених педагогів.

Кожна ШНМК працює за власними планами, заходи плануються на рік і вчасно проводяться.

Плани роботи в наявності. ШНМК вивчають нормативні документи, обговорюють найважливіші розділи і теми нових програм та підручників, розглядають підсумки роботи школи з різних питань, організовують відкриті уроки та виховні заходи, взаємовідвідування уроків та позаурочних заходів, предметні тижні.

Найрезультативніше спрацювала ШНМК вчителів вчителів суспільно- гуманітарного циклу (керівник - Мансвєтова Надія Давидівна ).

Упродовж навчального року були проведені предметні тижні, під час яких організовуються конкурси, вікторини, виставки учнівських робіт, учні знайомляться з науково-популярною літературою, розширюють свої знання. Матеріали про проведену роботу висвітлені на шкільному сайті.

Протягом 2019/2020 навчального року були створені умови для підвищення теоретичного та професійного рівня вчителів при Донецькому обласному інституті післядипломної освіти. Успішно пройшли курси підвищення кваліфікації (навчальний рік):

1 Вчитель Предмет
2 Малихіна В.М. Зарубіжна література, російська мова
3 Мансвєтова Н.Д. Англійська мова
4 Мірошниченко В.В. Вихователь ГПД
5 Мірошниченко С.В Курси керівників ЗЗСО
Початкові класи
6 Строк Г.М. Початкові класи
7 Головко Н.М. Практичний психолог
8 Малихіна А.Ю. Педагог - організатор
Основи здоров’я
9 Нікітін М.О. Фізична культура

Протягом року вчителі проводили майстер – класи з метою обміну досвідом:

· Малихіна В.М. – для вчителів школи «Візуалізація навчального матеріалу як засіб підвищення пізнавальної активності учнів»;

· Купріш Л. В., вчитель суспільних дисциплін, міський майстер – клас «Наскрізні лінії в освітньому процесі НУШ – «Екологічна безпека та сталий розвиток». Матеріали опублікувала на сайті naurok.com.ua авторський матеріал: Пантбук «Природа Індії», Пантбук «Природа Греції», на сайті metodportal.com – «Пантбук «Природа Італії»».

· Василенко Володимир Миколайович, вчитель трудового навчання, міський та обласний майстер – клас «Робота з деревиною на уроках трудового навчання»;

· Турбіна О.А., вчитель початкової школи, майстер – клас для вчителів міста «Реалізація діяльнісного підходу на уроках читання та мови».

Вчителі школи активно підвищували кваліфікацію на різноманітних освітніх платформах та сайтах. З метою підвищення професійного рівня в умовах дистанційного навчання вчителі прослухали вебінари:

· «Забезпечення безперервного навчання під час карантину за допомогою онлайн – олімпіади»,

· «З чого розпочати дистанційне навчання. Найпростіші онлайн–сервіи та покрокова інструкція»,

· «Організація дистанційного навчання в початковій школі. Види робіт та онлайн-сервіси»,

· «Онлайн–тести: принципи успішної взаємодії під час дистанційного навчання»,

· Особливості оцінювання в умовах дистанційного навчання в середній та старшій школі.

Василенко В.М. взяв участь у постійно діючому **онлайн** семінарі-практикумі «Удосконалення педагогічної майстерності шляхом упровадження передового педагогічного досвіду в умовах дистанційного навчання» для учителів фізичної культури та предмету «Захист України».

У міжатестаційний період методисти Управління освіти м. Краматорська забезпечували систематичне консультування усіх категорій педагогічних працівників. З 2020 року вчителі щорічно мають підвищувати кваліфікацію і мати по 30 годин незалежно від атестації. Учителі закладу успішно проходять навчання на різних освітніх платформах. За січень – травень вчителі закладу в Донецькому обласному інституті післядипломної педагогічної освіти пройшли навчання у формі тренінгів, спецкурсів, вебінарів:

Вчитель Форма підвищення Тема К –сть годин
1 Малихіна В.М. Спецкурс Візуалізація як засіб унаочнення навчального матеріалу на уроках літератури 16
2 Третьяков С.В. спецкурс Підготовка учнів до ЗНО з фізики 6
тренінг Комп’ютерне 3-Д моделювання 6
3 Рвачова О.А. тренінг Тренінг «Формування критичного мислення як важливої складової навчальної діяльності на уроках дисциплін природничого циклу» 12
4 Мансвєтова Н.Д. спецкурс “Eorreless Learning – the technique when your students can get a failure” Для вчителів англійської мови 8
5 Ковальова Є.С. тренінг Сучасний урок 30
6 Турбіна О.А. тренінг Сучасний урок 30

Найкраще в плані самоосвіти спрацювали вчителі: Мірошниченко С.В., Строк Г.М., Мансвєтова Н.Д., Рвачова О.А., Шкуматова О.Ю., Кулініч Г.В., Купріш Л.В.

У ІІ семестрі 2020 рок в режимі дистанційного навчання відповідно до плану роботи проводилися онлайн засідання в сервісіZOOM та Viber. Вчителі демонстрували використання у своїй роботі навичок володіння ІКТ: власних електронних продуктів – досвіду роботи, розробок уроків, демонстраційного матеріалу, використання готової електронної продукції в навчально-виховному процесі.

На педраді (протокол № 6» від 29.05.2020) було заслухано питання «Про підсумки дистанційного навчання в умовах карантину».

Аналіз виховної роботи

Реалізація виховних функцій в Сергіївському ЗЗСО І – ІІІ ступенів здійснюється в системі навчально-виховної діяльності вчителя. Важливе місце в цій системі посідає позаурочна виховна діяльність, спрямована на всебічний і гармонійний розвиток особистості школяра, що поєднує духовне багатство, моральну чистоту і фізичну досконалість. А виховна система закладу – це цілісна структура, яка сприяє успішній діяльності виховання.

Оскільки виховання в наш час цілком зосереджене в закладі , саме на вчителя лягає головний тягар відповідальності за подальшу долю людства.

У закладі відбувається моральне становлення учнів, формування в них творчого мислення, відповідальності. Тому організація виховного процесу потребує особливої уваги при формуванні духовної сфери випускника закладу. Сьогодні як ніколи вимагається створення умов для прояву вільної, творчої і моральної особистості, яка володіє інтелігентністю у повному об'ємі її класичних якостей. Становлення такої особистості можливе тільки при збереженні і відродженні духовно-історичних цінностей своєї країни, пріорітетного розвитку культури, науки і освіти як необхідних джерел прогресу суспільства з гарантованим майбутнім.

Мета виховної роботи закладу: створення виховного середовища, яке б сприяло становленню кожного учня, як високоморальної успішної особистості, свідомої власної соціальної ролі в суспільстві, високоосвіченої, толерантної, конкурентоспроможної в умовах сьогодення.

Завдання виховної роботи закладу:

1. Створити умови для розвитку кожної дитини.

2. Допомогти учням усвідомити себе особистістю.

3. Виховувати в учнів національну свідомість і культуру міжнаціональних взаємин.

4. Виховувати в учнів моральні якості та формувати почуття відповідальності.

5. Відзначати кращих учнів, заохочувати ініціативу учнівського комітету, класних

колективів.

6. Створити в школі атмосферу доброзичливості та взаємодопомоги.

7. Турбуватись про фізичне та психічне здоров’я дітей.

8. Розвивати інтерес до мистецтва і культури.

9. Формувати повагу до старших, виховувати доброту і милосердя.

10. Виховувати в учнів ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей.

11. Активізувати профорієнтаційну роботу.

12. Співпрацювати з батьками.

Для реалізації цих завдань у закладі розроблений план виховної роботи навчального закладу, плани класних керівників були затверджені директором школи. При плануванні виховної роботи використовувались нормативні документи та методичні поради. Плани охоплюють всі напрямки виховання: здоровий спосіб життя, художньо-естетичне, громадянське, патріотичне, родинне, превентивне, морально-правове, правове, національне, екологічне і включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, розважальні програми, конкурси, міські та обласні заходи. Та головним елементом у системі шкільного виховання є методоб'єднання класних керівників .

Кожен класний керівник має власний стиль роботи, та всіх їх об’єднує спільна мета: «сприяти професійному вдосконаленню особистості педагога, стимулювати творчість класного керівника, який веде пошук шляхів збагачення і розвитку змісту, форм і методів виховної роботи». У результаті активної творчої роботи щороку зростає рівень вихованості учнів, створюються умови щодо виявлення індивідуального підходу до кожної дитини, зміцнюється співпраця учителів і органів шкільного самоврядування, класних керівників і батьківської громадськості.

Класні керівники творчо підходять до організації і проведення різноманітних виховних заходів, активно використовують сучасні форми організації виховної діяльності з учнями, постійно співпрацюють з соціально-психологічною службою школи.

Практичним психологом проводиться діагностика, соціометричне обстеження груп дітей, індивідуальна робота з учнями, які потребують підвищеної педагогічної уваги. Надаються консультації педагогам щодо вирішення складних ситуацій в групах дітей. За висновками обстежень психолог надає рекомендації щодо здійснення корекційної роботи з кожним учнем.

З метою удосконалення форм і методів профілактичної роботи з учнями закладу, відповідно до річного плану роботи на 2019/2020 навчальний рік організовано роботу Ради профілактики правопорушень, на засіданнях якої розглядаються питання відвідування учнями уроків, організації педагогічної допомоги учням, залучення дітей до роботи в гуртках, участі у загальношкільних заходах, надання психологічної допомоги, попередження правопорушень і злочинності, запобігання дитячій бездоглядності, протидії насильству та жорстокого поводження в сім'ї .

З метою профілактики правопорушень серед неповнолітніх у закладі проходять: виховні заходи в рамках тижня правових знань, під час яких застосовуються інтерактивні форми роботи з дітьми, залучення їх до активної участі в диспутах, дискусіях, вікторинах, тренінгах, сюжетно-рольових іграх тощо; профілактичні заходи, спрямовані на виховання міжнаціональної поваги й нетерпимого ставлення до проявів расизму та ксенофобії; уроки гендерної рівності; виховні години за участю спеціалістів щодо профілактики та запобігання правопорушенням, пияцтву, наркоманії та тютюнопалінню серед підлітків, протидії насильству та жорстокого поводження в сім'ї. В класах розміщені куточки національної символіки, правила для учнів, інформаційні куточки; організовано в шкільній бібліотеці роботу постійнодіючої виставки літератури на правову тематику.

Просвітницька робота соціально-психологічною службою проводиться у напрямку формування здорового способу життя, профілактики шкідливих звичок, профілактики правопорушень та девіантної поведінки;

Аналізуючи роботу гуртківців, можна сказати що значна кількість учнів покращила навчальні показники, підвищена самооцінка особистості,налагоджена атмосфера довіри й комфорту в дитячому колективі, форми роботи сприяли особистісному розвитку дитини, розвитку пізнавальної та емоційно-вольової сфер, набуті комунікативні навички.

Протягом 2019-2020 н.р були проведені загальношкільні заходи:

- свято Першого дзвоника;

- мітинг до Дня визволення села Сергіївки від фашистських загарбників;

- Олімпійський тиждень «Щасливі українські діти-здорові, сильні, мужні й спритні!»;

- святкування Дня вчителя «Вклонімося вчителю своєму» та виставка плакатів;

- свято «Козацькому роду нема переводу»;

- День захисника Вітчизни;

- тиждень стилю 2019;

- тиждень енергозбереження «Зайвим тратам - Ні!»;

- виховний захід до пам’яті жертв голодомору «Горить свіча, а може то душа»;

- тиждень знань з безпеки життєдіяльності учнів:

1. Інформаційна хвилинка «Подбай про свою безпеку»;

2. Практичні відпрацювання планів евакуації;

3. Захід для учнів 5 класу «Нехай вогонь в серцях палає, а пожеж хай не буває»;

4. Перегляд відеоролика «Поради від рятувальників щодо дотримання правил пожежної безпеки»;

5. Урок для учнів початкової ланки «Безпека руху пішохода».

- квест-гра для молодших школярів «Запалюємо зорі», до Дня Св. Миколая;

- Андріївські вечорниці;

- новорічні програми «У сяйві новорічної ялинки», «В гостях у Діда Мороза».

Проведені тематичні лінійки:

- до Дня Гідності і Свободи;

- СНІД чума ХХІ століття;

- твої права та твої обов’язки;

- лінійка пам’яті «Бабин Яр без права на забуття»;

- лінійка присвячена «Всесвітньому дню без автомобіля» та конкурс малюнків;

-У лютому місяці школа гостинно відчинила двері, запросивши випускників у рідні стіни на вечір-зустрічі. Випускники усіх років повернулися у ті незабутні роки юності;

- Дзюба Марія та Ісаєнко Аліна (11кл.) прийняли участь у міському етапі обласного конкурсу читців поетичних творів зарубіжних авторів «Майстер слова» та посіли ІІ місце. (керівники Малихіна В.М., Мансвєтова Н.Д.);

- У березні учні вітали своїх мам та вчителів зі святом весни та 8 березня;

- Шкуматова Дар’я (7кл) та Шкуматов Володимир (8кл) зайняли І місце в обласному етапі природоохоронної акції «День Землі» (керівник Забірченко О. А.).

- Шкуматова Дарʼя (7 кл.) зайняла І місце у міському етапі обласного конкурсу-виставки декоративно-ужиткового мистецтва «Великодній дивограй», а Шкуматов Філіп (1кл.) - ІІІ місце (Керівник Шкуматова О. Ю.);

- Три роботи (Малихіна М. 4кл, Колєнкіна Марія 7кл, Павленко Калина 10кл) було представлено на міський конкурс учнівських презентацій, присвячених Дню пам’яті та примирення та Дню перемоги над нацизмом у ІІ світовій війні. Роботу Колєнкіної Марії (керівник Купріш Л. В.) було визнано кращою з 187 робіт, представлених на конкурс та відзначено грамотою;

Активним у житті закладу було і учнівське самоврядування. З метою підвищення рівня знань учнів, розвиток їх творчих здібностей, виховання здорового способу життя в закладі працює дитяча організація «ТОР». Статутом організації визначені загальні положення, завдання. Згідно плану, щопонеділка відбуваються лінійки, де учні звітують про стан чергування, проведену роботу, визначаються кращі у конкурсах, рiзних заходах та оголошується план роботи на наступний тиждень.

Заклад працює у творчій співдружності з батьками. Саме батьки є активними учасниками виховного процесу - безпосередніми учасниками та організаторами, з боку сім’ї. Двічі на рік проходять загальношкільні батьківські збори, на яких підбиваються підсумки спільної роботи батьків і школи, ставляться нові задачі, також до роботи постійно залучаються лікарі, представники релігійних організацій та працівники правоохоронних органів.

Задачі виховної роботи на наступний рік:

1. Створити банк даних нових нетрадиційних форм і методів роботи з питань виховання дитини з додатковими потребами для подальшого використання у практичній діяльності.

2. Підвищити рівень проведення заходів національно-патріотичного та естетичного спрямування, організації змістовного дозвілля учнів.

3. Підвищити рівень проведення заходів національно-патріотичного та естетичного спрямування, організації змістовного дозвілля учнів .

4. Оволодіння класними керівниками основами інформаційно-комунікативних технологій для використання у виховній роботі.

5. Озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи.

5. Вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників.

Комп'ютеризація та інформатизація навчального та управлінського процесів

Упровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій визначено Національною доктриною розвитку освіти та НУШ, пріоритетним напрямком якої є інформатизація системи управління школи.

У школі є комп’ютерний клас на 15 робочих місць. Кабінети хімії, фізики, географії та класна кімната 2 класу забезпечена інтерактивними дошками, придбаними за рахунок державної субвенції. та 3 ноутбуки, що становить 8 учнів та 1,5 педагогічних працівників на один комп’ютер.

Школа має власний сайт, на якому постійно оновлюється інформація з життя школи. Хочеться відзначити відповідальний підхід до роботи зі шкільним сайтом Нікітіну І.О.

У школі наявні 3 документ-камери (у кабінеті хімії, фізики та першому класі).

Перший клас забезпечений ноутбуком та плазмовим телевізором.

В управлінській діяльності використовується 2 ноутбуки та 1 комп’ютер.

Забезпеченість комп’ютерами становить 9 учнів на 1 комп.

Для забезпечення уроків географії придбано бездротову метеорологічну станцію.

Охоплення учнів харчуванням

Важливою складовою збереження здоров'я дітей є збалансоване харчування. У режимі роботи школи велике значення надається організації раціонального збалансованого харчування.

У школі з 02.09.2019 організовано харчування для учнів, у тому числі:

- 52 учня 1-4 класів, що складає 100 % від загальної кількості учнів початкових класів, які харчуванню за рахунок місцевого бюджету Андріївської сільської ради;(Рішення виконавчого комітету Андріївської сільської ради від 16.08.2019 № 169)

- 30 учні 5-11 класів, що належать до пільгових категорій, які харчуються за рахунок місцевого бюджету Андріївської сільської ради; (Рішення виконавчого комітету Андріївської сільської ради від 16.08.2019 № 169)

З 13.01.2020 р. всі учні харчуються за рахунок місцевого бюджету Андріївської сільської ради.

Вартість харчування відповідно до рішення Андріївської сільської ради для учнів загальноосвітніх навчальних закладів становить 24,00 грн.

Проводився облік учнів, які отримували безкоштовне гаряче харчування, а також гаряче харчування за кошти батьків.

Постійно здійснювався бракераж сирої та готової продукції, результати заносилися до журналів бракеражу. Постійно опрацьовувалась та надавалась інформація щодо кількості дітей, які одержують харчування. Регулярно складалося щоденне меню на підставі примірного двотижневого меню-розкладки, затверджувалося директором школи. Проводилася роз'яснювальна робота серед батьків щодо організації харчування у сім'ї дітей різного віку.

Проінформовано батьків про правила одержання безкоштовного харчування. Створено групу контролю за якістю харчування дітей.

Налагоджено контроль за дотриманням на харчоблоці санітарних вимог щодо обладнання, прибирання, миття посуду, видачі готової їжі. Їдальня забезпечена миючими та дезінфікуючими засобами, проводиться щоденне прибирання з дезінфекцією та генеральне прибирання відповідно до санітарних правил та вимог, посуд миється із застосуванням дозволених миючих засобів.

У 2020/2021 навчальному році необхідно:

- продовжити роз’яснювальну роботу серед учнів та батьків щодо значення та ролі гарячого харчування на організм дитини;

- продовжити роботу щодо організації харчування учнів у школі, залучення спонсорських коштів на гаряче харчування, організацію питного режиму, проведення поточного ремонту приміщення їдальні, технічного обладнання;

- виконання нормативності щодо організації харчування.

Соціальний захист учнів

Протягом 2019/2020 навчального року робота на виконання законодавства України з питань соціального захисту дітей пільгових категорій у Сергіївському ЗЗСО І – ІІІ ступенів проводилась згідно з Конституцією України, Конвенцією ООН про права дитини, на виконання Законів України, Постанов Верховної Ради та Кабінету Міністрів України, Указу Президента України від 21.01.2001 №42/2001 «Про додаткові заходи щодо посилення соціального захисту багатодітних і неповних сімей», нормативних документів Міністерства освіти і науки України.

На початку року у школі укладено списки учнів пільгових категорій, до яких включено наступні категорії:

Учні пільгових категорій

Соціальна категорія 2019/2020
на початок на кінець
1. Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування 1 1
2. Діти з багатодітних сімей 39 37
3. Діти з малозабезпечених сімей 1 1
4. Діти-інваліди 3 3
5. Діти, що постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС 0 0
6. Діти, які проживають в сім’ях, що опинились у складних життєвих обставинах 0 0

Класними керівниками створено соціальні паспорти учнів пільгових категорій.

Заступником директора з виховної роботи спільно з класними керівниками та директором школи проведено обстеження умов проживання учнів пільгових категорій, про що складено відповідні акти (вересень, січень).

Дитина-сирота та дитина з малозабезпеченої сім’ї забезпечені безкоштовним харчуванням.

Належна увага приділяється реалізації державної політики щодо забезпечення прав дітей з особливими потребами на якісну освіту.

З метою забезпечення умов для безперешкодного доступу до навчального закладу осіб з обмеженими фізичними можливостями на вході облаштовано пандус.

Учні пільгових категорій задіяні у роботі гуртків, а саме: «Рукоділля» – 15 учнів ; «Козачата» – 5 учнів; спортивного – 10 учнів.

Діти пільгових категорій залучені до проведення класних та загальношкільних виховних заходів, екскурсій, виконують доручення у класах.

У 2020/2021 навчальному році необхідно продовжувати роботу з виконання законодавства України із соціального захисту учнів пільгових категорій.

Медичне обслуговування співробітників школи та учнів здійснюється лікарем амбулаторії загальної практики сімейної медицини с. Сергіївка. Усі працівники школи мають медичні книжки та вчасно проходять медичні профілактичні огляди.

На початку року всі учні пройшли обстеження для виявлення групи здоров’я. 111 (80,4%) учнів, віднесених до основної групи, до підготовчої - 23 (16,7%), до спеціальної – 3 (2,2%).

В школі працює медична сетсра на 0,25 ст., яка веде контроль за зовнішнім виглядом учнів, станом їхнього здоров'я, виконання правил особистої гігієни, за дотриманням харчування.

З учнями школи проводять бесіди, анкетування, диктанти з профілактики грипу, кору, вірусного гепатиту, туберкульозу, особистої санітарії та гігієни. Систематично запрошуються лікарі для виступів на виховних годинах, батьківських зборах.

Травмувань, які б спричинили довготривалу хворобу, у школі не було.

Усі учні за графіком, без відмов, пройшли вікові обстеження, щеплення, здали аналізи.

Найбільша денна захворюваність учнів прийшлася на зимовий період, найменша – на весняний період.

Усі учні призовного віку вчасно пройшли медичну комісію при військовому комісаріаті та одержали приписне свідоцтво.

У 2020/2021 навчальному році необхідно:

- продовжити роботу щодо здійснення контролю за медичним обслуговуванням учнів;

- продовжити проведення просвітницької роботи, серед учнів, батьків щодо здорового способу життя, медичного обслуговування учнів у школі;

- оформити листи здоров’я на початок навчального року та вносити зміни після профілактичного медичного огляду;

- проводити фізкультхвилинку, загальнорозвиваючі вправи на уроках для профілактики захворюваності учнів;

- продовжити роботу щодо створення умов для проходження медогляду учнів, проводити роз’яснювальну роботу з батьками щодо необхідності контролю за станом здоров’я.

Фінансовий звіт

ВИДАТКИ ЗА 1 КВАРТАЛ 2020 РОКУ

Код Найменування Сума ( тис. грн.)

2111 Заробітна плата 962991,46

2120 Нарахування на оплату праці 188386,27

2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар 13928,00

2230 Продукти харчування 45426,20

2240 Оплата послуг(крім комунальних) 9284,47

2250 Видатки на відрядження 1800,00

2273 Оплата електроенергії 33976,09

2274 Оплата природного газу 107564,77

За рахунок місцевого бюджету придбано

Період – 01.01.2020 – 22.06.2020 р

найменування сума
Мило рідке 600.00
Мило господарське 600.00
Туалетні йоршики 200.00
Губка кухонна 100.00
Відра 1500.00
Товкачка 100.00
Віник 300.00
Скрібок металевий 300.00
Терка 100.00
Тазик емальований 400.00
Друшляк 100.00
Щіпці для роздавання 100.00
Ковшик 100.00
Ложка для роздавання 100.00
Швабра 150.00
Совок 150.00
Ножі кухонні 200,00
Засоби для чищення посуду 700.00
Засоби для чищення сантехніки 300.00
Засіб для миття посуду 1000.00
Засіб для чищення труб (сухий крот) 350.00
Карбонат натрію (сода кальцинована) 3000.00
Рукавиці гумові 350.00
Рукавиці робочі 200.00
Саморізи 100.00
Заклепки 100.00
Шпаклівка 600.00
Умивальник 1000.00
Шпалери 5000,00
Обладнання для паяння 400.00
Паяльник для зварювань пластикових труб 1500.00
Електричні ваги 500.00
Жавель-клейд 800,00
Труба для гарячої та холодної води 700,00
Кушетка медична 2750.00
Сокири 250,00
Ножиці для різки пластикових труб 200,00
Ключі 1450,00
Викрутки 250,00
Свердла 400.00
Точильний круг по металу 100,00
Точильний круг по дереву 100.00
Круги відрізні 200.00
Ізоляційна стрічка 175,00
Цемент 500,00
DIN-рейка 1м 50,00
Принтер 3500,00
Мийна раковина для миття посуду 5000,00
Вимикачі 1500,00
Автоматичний вимикач IEK ВА47-29 4,5kA 1 350,00
Авт. вим. ВА47-29 1Р 10А 4,5кА х-ка "С" IEK 1050,00
Автоматичний вимикач IEK ВА47-29 4,5kA 250,00
Авт. вим. ВА47-29 3Р 16А 4,5кА х-ка "С" IEK 1600,00
Автоматичний вимикач IEK ВА88-32 (3P 25А 25kA (SVA10-3-0025) ) 1660,00
Автоматичний вимикач ВА88-32 3Р 50А 25кА IE 1660,00
Розетки 1000,00
Колодка 4-я С.З. 1920,00
Провід ПВ3 10 280,00
Провід ПВ3 4 138,00
Провід ПВС 3х1,5 725,00
Клема концева 10 100,00
Клема концева 6 60,00
Клема концева 4 40,00
DT-016 Кабельные наконечники медные 720,00
Всього 46 428,00

Контрольно – аналітична робота

1. Про відвідування занять учнями початкових класів за вересень – листопад (Довідка №1 від 29.11.2019)

2. Про доцільність та стан використання комп'ютерних технологій на уроках математики та інформатики (Довідка №2 від 29.11.2019)

3. Про результати навчальних досягнень учнів школи у І семестрі 2019 -2020 н.р.(Наказ №3 від 28.12.2019)

4. Стан адаптації учнів 5-го класу до навчання в середній школі (Довідка №4 від 08.01.2020)

5. Про результати перевірки стану ведення класних журналів у І семестрі 2019 – 2020 н.р. ( Наказ № 5 від 27.01.2020)

6. Довідка про результати перевірки щоденників (№7 від 31.01.2020)

7. Про стан викладання зарубіжної літератури (Наказ №6 від 31.01.2020)

8. Про стан викладання профільного предмету в 11 класі (Довідка № 8 від 31.01.2020)

9. Про результати перевірки стану ведення зошитів з англійської мови учнями 10-11 класів (Наказ №9 від 28.02.2020).

У зв’язку з карантином (12.03.-29.05.2020) не здійснено класно – узагальнюючий контроль у 4,9 класах.

Завдання на 2020-20121 навчальний рік

На основі аналізу навчально-виховної та методичної роботи, потреб та інтересів педагогів, з метою формування інноваційної культури та підтримки творчих ініціатив педагога як важливих чинників забезпечення якісної освіти, реалізації державних стандартів, розвитку національно свідомої творчої особистості необхідно спрямувати роботу школи у 2020-2021 навчальному році на вирішення наступних завдань:

- забезпечення доступної та якісної освіти, що відповідає вимогам суспільства, НУШ, запитам особистості, потребам держави, області, району;

- створення умов для особистісного розвитку суб’єктів освітнього процесу, модернізації змісту, методів, форм навчання і виховання;

- впровадження в систему роботи з учнями заходів, спрямованих на покращення їх знань;

- створення належних умов для адаптації до навчання учнів 1-2 го класів в НУШ;

- підвищення рівня та якості освіти через використання елементів інноваційних технологій, інтерактивних методів навчання;

- удосконалювати урок як основну форму навчального процесу: підбирати найбільш ефективні методи і прийоми роботи з огляду на принципи диференціації, індивідуалізації та гуманізації навчання;

- впроваджувати особистісно - орієнтовані педагогічні технології;

- забезпечення якісної підготовки до підсумкових контрольних робіт, державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання;

- модернізація змісту, методів, форм навчання і виховання, удосконалення системи контролю та оцінювання;

- активізація методичної роботи в школі, підвищення її якості забезпечення мережної взаємодії всіх рівнів шкільної методичної роботи;

- створення умов для реалізації інтелектуального потенціалу педагогічних працівників школи та обдарованої молоді;

- забезпечення соціального захисту та безпечних умов праці і навчання учасників навчально – виховного процесу;

- інформатизація та комп’ютеризація навчально-виховного процесу.

Кiлькiсть переглядiв: 122